Czesto za male cisnienie na listwie w cdi to nie wina pompy tylko uszkodzonego wtryskiwacza ktory gubi cisnienie do przelewu.Wtedy bywa problem z rozruchem lub rozruch wogole nie mozliwy.Czy jest cisnienie za wysokie czy za niskie objaw jest taki sam-silnik zgasnie.Nie wiem jaki blad wtedy powinien zapisac ale pompy w cdi raczej naleza do trwalych.Zreszta tak jak kolega wyzej wczesniej wspomnial ta sama pompa wyrabia by zasilic duzo wieksze silniki.Trzeba zrobic test przelewowy i porownac wtryskiwacze.Moze tu jest przyczyna.U siebie w smarcie tez uszczelnialem pompe bo cieklo spod glowiczki.Wymienilem wszystkie uszczelki z zestawu Bosch.Napewno zrobione od tamtej pory 10 tys km i nic sie niepokojacego nie dzialo.Robilem sam.
Kup 3 strzykawki 20 ml w aptece.1,5 m wezyka igielitowego po 0.5 m na jedna strzykawke.Zloz to wszystko i podepnj pod wtryski a bedziesz wiedzial wiecej.
Kup 3 strzykawki 20 ml w aptece.1,5 m wezyka igielitowego po 0.5 m na jedna strzykawke.Zloz to wszystko i podepnj pod wtryski a bedziesz wiedzial wiecej.