W serwisie jak to w serwisie.Wytyczne każą wymienic wszystko to wymieniaja.Nawet minimalne slady pracy (nawet nie zuzycia ) i cale wnetrze leci do smieci.Cud ze obudowa sie dla nich nadawala Jak uszczelnialem swoja (smart ma niecale 200 tys km)pompe zauwazylem tylko 2 zuzyte elementy.Wiadomo ze uszczelnienia bo pompa ciekla.Oprocz tego walek pompy od strony napedu byl lekko wyklepany ale nie ma to wplywu na cisnienie jakie podaje pompa.Wiadomo ze dobrze byloby wymienic walek (a jesli walek to dobrze byloby wymienic tulejki slizgowe) ale z drugiej strony wiem ze wytrzyma kolejne 200 tys km wiec dalem spokoj.
Mam tylko pytanie.Czy ten lacznik/zabierak od polaczenia pompy z walkiem rozrzadu dostales nowy?
Ja chcialem wymienic ale nie moglem dostac nigdzie od reki.Bosch moze ma ale za ile to nie wiem.
Mam tylko pytanie.Czy ten lacznik/zabierak od polaczenia pompy z walkiem rozrzadu dostales nowy?
Ja chcialem wymienic ale nie moglem dostac nigdzie od reki.Bosch moze ma ale za ile to nie wiem.