Witajcie,
Po raz pierwszy mam pytanie do swojego nabytku, czyli 451 z 2012.
Kupiłem auto z kierowcą skręconą w prawo. Samochód jechał prosto. Dzisiaj pojechałem na geometrię. Teraz kierownica stoi prosto, ładnie odbija po skręcie, kąty są na wydruku wszystkie OK, ale auto ściąga i to mocno w prawo.
Wróciłem do serwisu z reklamacją , coś poprawiali, ale jest tak samo. Żeby było jeszcze ciekawiej ściąga nie zawsze. Czasami jedzie prosto. Nie zauważyłem żadnej prawidłowości.
Żadnych luzów nie ma.
Czujnik skrętu ma błąd kalibracji 2 stopnie - to może mieć jakieś znaczenie? Mam wersję ze wspomaganiem.
Wysłane z mojego MI NOTE Pro przy użyciu Tapatalka
Po raz pierwszy mam pytanie do swojego nabytku, czyli 451 z 2012.
Kupiłem auto z kierowcą skręconą w prawo. Samochód jechał prosto. Dzisiaj pojechałem na geometrię. Teraz kierownica stoi prosto, ładnie odbija po skręcie, kąty są na wydruku wszystkie OK, ale auto ściąga i to mocno w prawo.
Wróciłem do serwisu z reklamacją , coś poprawiali, ale jest tak samo. Żeby było jeszcze ciekawiej ściąga nie zawsze. Czasami jedzie prosto. Nie zauważyłem żadnej prawidłowości.
Żadnych luzów nie ma.
Czujnik skrętu ma błąd kalibracji 2 stopnie - to może mieć jakieś znaczenie? Mam wersję ze wspomaganiem.
Wysłane z mojego MI NOTE Pro przy użyciu Tapatalka
_____________________________________
Czarny Biały F2 w trakcie procesu ulepszania
Michał
http://smartklub.pl/t-zwykly-f2--14797?p...#pid134646
Czarny Biały F2 w trakcie procesu ulepszania
Michał
http://smartklub.pl/t-zwykly-f2--14797?p...#pid134646