Hej,
Najpierw musisz wyczyść pas, jak jest on brudny to się lepi do siebie i potem trudno się zwija. Ja czyszczę pasy używając szarego mydła, ciepłej wody i szczoteczki do rąk, a potem wypłukuję wszystko gorącą wodą i zostawiam rozwinięty do wyschnięcia - tak, żeby był wyprostowany.
I na to jak koledzy piszą smar silikonowy w sprayu, warto też mocno spryskać przelotki, jak masz mechanizm na wierzchu to możesz go przedmuchać sprężonym powietrzem. Odradzam próbę naciągnięcia sprężyny, zwykle kończy się to zakupem nowych pasów.
Raz w dostawczaku czyściłem stare pasy to były tak brudne, że miejscami były zielone.
Najpierw musisz wyczyść pas, jak jest on brudny to się lepi do siebie i potem trudno się zwija. Ja czyszczę pasy używając szarego mydła, ciepłej wody i szczoteczki do rąk, a potem wypłukuję wszystko gorącą wodą i zostawiam rozwinięty do wyschnięcia - tak, żeby był wyprostowany.
I na to jak koledzy piszą smar silikonowy w sprayu, warto też mocno spryskać przelotki, jak masz mechanizm na wierzchu to możesz go przedmuchać sprężonym powietrzem. Odradzam próbę naciągnięcia sprężyny, zwykle kończy się to zakupem nowych pasów.
Raz w dostawczaku czyściłem stare pasy to były tak brudne, że miejscami były zielone.