Powrócił!
Z nowym turbo, sprzęgłem, alternatorem, zawieszeniem (gumy, sworznie, wahacze, drążki, zwrotnice). Nowe hamulce, nowe przewody hamulcowe, tarcze, bębny, szczęki, zaciski.
Zakonserwowany, domalowany, odrdzewiony.
Chłodnicę oleju dostał na testy dodatkową - w poszukiwaniu tego kilowata, co go można zyskać - ale też zgubić warto w formie ciepła.
Teraz pora na hamownię i na dogranie mapy.
Wysłane z mojego S62 Pro przy użyciu Tapatalka
Z nowym turbo, sprzęgłem, alternatorem, zawieszeniem (gumy, sworznie, wahacze, drążki, zwrotnice). Nowe hamulce, nowe przewody hamulcowe, tarcze, bębny, szczęki, zaciski.
Zakonserwowany, domalowany, odrdzewiony.
Chłodnicę oleju dostał na testy dodatkową - w poszukiwaniu tego kilowata, co go można zyskać - ale też zgubić warto w formie ciepła.
Teraz pora na hamownię i na dogranie mapy.
Wysłane z mojego S62 Pro przy użyciu Tapatalka