(14.04.2016, 22:33)shagger napisał(a): Na filmiku widac cos ciemnego w zbiorniku wyrownawczym.Obawiam sie ze to mogl pokazac sie olej co by wskazywalo na przedmuch w uszczelce glowicy.Jesli to nie jest olej to moze ktos dosypal do ukladu chlodzenia uszczelniacza w proszku liczac na cud.Zapowietrzajacy sie uklad chlodzenia kojarzy mi sie tylko z jednym...spaliny dostaja sie nieszczelna uszczelka z cylindra do ukladu chlodzenia.W efekcie zapowietrza sie uklad spalinami.Wtedy moga byc problemy z ogrzewaniem.Raz dziala a za chwile juz nie.Powachaj czy ze zbiorniczna nie czuc spalinami.Napelnij zbiorniczek do pelna i odpowietrz wyjmujac czujnik temp z termostatu.Doolej znowu do pelna pod sam wlew.Nie zakrecaj korka i odpal silnik niech troche pochodzi.Jesli w zbiorniczku bedzie co jakis czas bulgotac to bedzie uszczelka do zrobienia.Zbadaj ten osad czy to olej czy uszczelniacz.Generalnie po odpowietrzeniu ukladu w smarcie nie powinno byc juz problemow.Jesli ciagle walczysz z ukladem chlodzenia to raczej bedzie uszczelka.Pisales cos wszesniej o tym ze w ukladzie jest duze cisnienie.Jesli tak jest z powodu przepalonej uszczelki bedzie sie otwieral zawor w korku zbiorniczka i tamtedy bedzie ci plyn ciagle uciekal.Zaobserwuj czy tamtedy sie nie wylewa.
Nie ruszałem dziś pieronka, bo działał prawidłowo. 3 kropki w trakcie jazdy, na postoju do 4, wtedy załączał się wentylator i po kilku minutach znowu 3.
wolność to nie dowolność