Nowy FT Coupe ED jak był jeszcze oferowany kosztował 18.910 eur (bez aku) + 65 eur co miesiąc za wynajem aku.
Za FT z akusami na własność Smart żądał 23.680 eur... z czego jasno wynika z jakimi kosztami należy się liczyć w przypadku chęci zakupienia aku.
Z tego co wiem trudno będzie zastosować zestaw akumulatorów w formie "zamiennik". Wszyscy producenci zarówno elektryków jak i hybryd stosują swoje patenty... tak aby w którymś momencie klient musiał skorzystać z ASO i "dofinansować" koncern.
BTW, 65 eur to jest cirka 5 zbiorników w CDI na których zrobimy w mieście ~2100 km.
Żeby ED zrobić taki przebieg trzeba go ładować ok 20 razy.
Za FT z akusami na własność Smart żądał 23.680 eur... z czego jasno wynika z jakimi kosztami należy się liczyć w przypadku chęci zakupienia aku.
Z tego co wiem trudno będzie zastosować zestaw akumulatorów w formie "zamiennik". Wszyscy producenci zarówno elektryków jak i hybryd stosują swoje patenty... tak aby w którymś momencie klient musiał skorzystać z ASO i "dofinansować" koncern.
BTW, 65 eur to jest cirka 5 zbiorników w CDI na których zrobimy w mieście ~2100 km.
Żeby ED zrobić taki przebieg trzeba go ładować ok 20 razy.