Co do sygnału, wyłącz nawiew w kabinie i radio, przy wyłączonym silniku naciskając na "klakson" przy kierownicy, powinno być słyszalne "cykanie" przekaźnika, gdy się naciska i puszcza "klakson".
Jeżeli będzie słychać to cykanie to znaczy sygnał/impuls od strony "klaksonu" w kierownicy idzie do przekaźnika, a przyczyna niesprawności tkwi dalej za przekaźnikiem /u mnie tak było i przyczyną, był brak kontaktu złączek na połączeniu instalacji elektrycznej, przy samym sygnale z przodu samochodu/.
Jeżeli będzie słychać to cykanie to znaczy sygnał/impuls od strony "klaksonu" w kierownicy idzie do przekaźnika, a przyczyna niesprawności tkwi dalej za przekaźnikiem /u mnie tak było i przyczyną, był brak kontaktu złączek na połączeniu instalacji elektrycznej, przy samym sygnale z przodu samochodu/.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!