Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

problem z aplikacją Smart cross-connection

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
problem z aplikacją Smart cross-connection
#5
 Serrrek 
Mam iPhone 6s i problem u mnie "prawie" nie występuję. Incydentalnie aplikacja traci łączność ale zdarzyło mi się to 2-3 razy. Każde powiadomienie powoduje częściowe wyciszenie dźwięków o którym pisze Marcin. Po wygaśnięciu powiadomienia dźwięk wraca do normy. To samo dzieje się jeżeli np. przeglądając twittera natrafię na post z filmikiem który poleci z autoplayu. Tak samo wygląda sytuacja gdy odpalimy nawigację, każdy komunikat powoduje lekkie wyciszenie radia. Wszystko to oczywiście jeżeli słuchamy radia, jeżeli jesteśmy przełączeni na telefon to będziemy w głośnikach po prostu słyszeć komunikaty/dźwięki powiadomień. Nie jest to raczej żadna usterka a po prostu "ficzer", ściszenie radia daje Ci znać, że coś dzieje się na Twoim telefonie.
Radio potrafi lekko zwariować jeżeli od razu po włączeniu zapłonu podłącze telefon kablem do radia i w tym samym czasie łączy się po BT. Raz dość mocno się zwiesiło ale po kilku minutach wszystko wróciło do normy.

PS. Mistrzostwem jest wyskakujący komunikat u aktualizacji która oczywiście nie istnieje ;D
 Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: problem z aplikacją Smart cross-connection - przez Serrrek - 14.12.2016, 15:44

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Nie działa aplikacja Smart EQ Control Janusz Limanówka 29 4.202 14.03.2024, 22:00
Ostatni post: Marek991



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu