(29.09.2016, 19:56)BlackDragon napisał(a): antonib a jak się sprawuje 453 w zakrętach ? Jak on wygląda od strony zawieszenia czy cos się poprawiło ? Czy teraz w tej szerokości idzie wejść w ostry łuk z większą prędkością?Oj ! Zadałeś mi trudne pytanie, nawet dziś rozmawiałem o tym z moim przyjacielem.
Wnioski mam takie, że na razie trudno mi zająć jednoznaczne stanowisko, bo w starym 451 miałem z przodu sprężyny sportowe, ciut niższe, ale twardsze i 451 był znacznie głośniejszy niż 453 co daje subiektywne poczucie większej prędkości. Po drodze do pracy mam oddalone o kilkadziesiąt metrów od siebie dwa, ciasne turbinowe ronda i w starym lubiłem ostro po nich pojechać, zostawiając w tyle dużo lepsze pojazdy. Nowego jeszcze nie mam w 100% opanowanego. Na zakrętach, mimo, że szerszy sporo się przechyla, jest znacznie ciszej, więc odczucie prędkości subiektywnie spada, no i tu mam wspomaganie kierownicy, a w starym czułem opór, który poprawiał wyczucie możliwości prędkości na łuku.
453 przejechałem z 1200km, myślę, że jeszcze z 1000 i będę mógł odpowiedzieć co ja o tym myślę.
Pozdrawiam
Antek