ostatnio mialem podobna sytuacje:
gnalem autostrada ile fabryka dala, po czym auto kompletnie stracilo moc,pedal gazu nie reagowal, zapalil sie pomaranczowy trojkat, gdy stanolem obrotomierz skakal pomiedzy 2000-2500 obrotow. otworzylem maske i sie okazalo ze odczpil sie przewod wychodzacy w tylu intercoolera i wchodzacy z boku do przepustnicy,(jakby cymbant trzymajacy ten przewod sie odczepil i spadl) na szczescie mialem cymbanta i srubokret, 2 min i znow moglem jechac dalej...mialem szczescie
gnalem autostrada ile fabryka dala, po czym auto kompletnie stracilo moc,pedal gazu nie reagowal, zapalil sie pomaranczowy trojkat, gdy stanolem obrotomierz skakal pomiedzy 2000-2500 obrotow. otworzylem maske i sie okazalo ze odczpil sie przewod wychodzacy w tylu intercoolera i wchodzacy z boku do przepustnicy,(jakby cymbant trzymajacy ten przewod sie odczepil i spadl) na szczescie mialem cymbanta i srubokret, 2 min i znow moglem jechac dalej...mialem szczescie
Smart F4 1500cc CDI (2009 - ?)
Smart F2 700cc (2011 - ?)
Smart F2 700cc (2011 - ?)