Mam diesla, co prawda wersja przedlift, ale to tylko różnica w wyglądzie i posiadaniu pełnego CAN jak i ESP zamiast Trust+
Wyniki praktycznie bezawaryjnej jazdy silnika, jak na razie w stopce.
W trakcie eksploatacji wymieniałem wtryskiwacze po 50kkm od zakupu auta (ale to wina tylko i wyłącznie remapu na taki który podobno niszczył wtryskiwacze obecnie mam inny remap i od ponad 60kkm jest OK), na używane od bobobo koszt 300zł za komplet. Obecnie wymieniłem intercooler, zakup tez u bobobo za 150zł (to podobno wina środkowej poduszki silnika, gdy jest na wykończeniu to silnik "szarpiąc" np. przy odpalaniu i wyłączaniu dobija kierownicę wlotu powietrza w intercooler).
Wyniki praktycznie bezawaryjnej jazdy silnika, jak na razie w stopce.
W trakcie eksploatacji wymieniałem wtryskiwacze po 50kkm od zakupu auta (ale to wina tylko i wyłącznie remapu na taki który podobno niszczył wtryskiwacze obecnie mam inny remap i od ponad 60kkm jest OK), na używane od bobobo koszt 300zł za komplet. Obecnie wymieniłem intercooler, zakup tez u bobobo za 150zł (to podobno wina środkowej poduszki silnika, gdy jest na wykończeniu to silnik "szarpiąc" np. przy odpalaniu i wyłączaniu dobija kierownicę wlotu powietrza w intercooler).
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!