Jak mialbym wybrac to tylko cdi...
uwazam, ze cdi jest lepszym rozwiazaniem od benzyny bo jak ktos ma ciezka noge to nie odczuje tak tego po kieszeni ja potrafilem uzyskac 14l/100 w kadecie... 1.3 benzyna gdzie ojciec twierdzil, ze mu srednio bierze 7l/100
moj ff pali 4.5 do 5 jak jezdze spokojnie(co sie rzadko zdarza) a jak jezdze "normalnie" z butem w podlodze nonstop to pozera 6.5l do 7/ 100km czyli nie tragicznie zwlaszcza, ze przewaznie 160 z licznika nie schodzi no i gaz w podlodze przy kazdym przyspieszaniu, ciekawe ile przy mojej nodze pozarlby golf tdi??? 12/100??
osiagow nie ma co porownywac bo sa podobne plus dla cdi za relatywnie tani przyrost mocy poprzez remap i drobne ingerencje w silniku
za mala kase da sie naprawde wiele koles w pracy ma fabie rs czy jakos tam i na sniadanie pozre m3 a koszt £1500 za 130% wiecej mocy gdzie za te pieniadze w benzynie uzyskasz 10%
uwazam, ze cdi jest lepszym rozwiazaniem od benzyny bo jak ktos ma ciezka noge to nie odczuje tak tego po kieszeni ja potrafilem uzyskac 14l/100 w kadecie... 1.3 benzyna gdzie ojciec twierdzil, ze mu srednio bierze 7l/100
moj ff pali 4.5 do 5 jak jezdze spokojnie(co sie rzadko zdarza) a jak jezdze "normalnie" z butem w podlodze nonstop to pozera 6.5l do 7/ 100km czyli nie tragicznie zwlaszcza, ze przewaznie 160 z licznika nie schodzi no i gaz w podlodze przy kazdym przyspieszaniu, ciekawe ile przy mojej nodze pozarlby golf tdi??? 12/100??
osiagow nie ma co porownywac bo sa podobne plus dla cdi za relatywnie tani przyrost mocy poprzez remap i drobne ingerencje w silniku
za mala kase da sie naprawde wiele koles w pracy ma fabie rs czy jakos tam i na sniadanie pozre m3 a koszt £1500 za 130% wiecej mocy gdzie za te pieniadze w benzynie uzyskasz 10%