Może poprzecierana izolacja przewodów w wiązkach elektrycznych prowadzących do czujnika położenia biegów lub do wybieraka biegów (w okolicy intercoolera).
Coś podobnego przerabiałem ostatnio w aucie żony, po deszczu i pierwszych przymrozkach - gdy drogowcy użyli soli.
Wcześniej przez ponad rok od zakupu jeździło super, aż tu nagle podobne objawy do Twoich, czasami pokazywało bieg 6, zapalił się też Check Engine. Przy odczycie błędów z użyciem ELM 327 błąd P0702.
Gdy postało w garażu i przeschło problem znikł. Po wizycie u elektryka i podpowiedzi filiproll winnym okazała się przetarta izolacja przewodów elektrycznych ww. wiązek.
Coś podobnego przerabiałem ostatnio w aucie żony, po deszczu i pierwszych przymrozkach - gdy drogowcy użyli soli.
Wcześniej przez ponad rok od zakupu jeździło super, aż tu nagle podobne objawy do Twoich, czasami pokazywało bieg 6, zapalił się też Check Engine. Przy odczycie błędów z użyciem ELM 327 błąd P0702.
Gdy postało w garażu i przeschło problem znikł. Po wizycie u elektryka i podpowiedzi filiproll winnym okazała się przetarta izolacja przewodów elektrycznych ww. wiązek.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!