Przygotowuję się do kupna smarcika jako 3 w domu do jazdy w koło komina. Dziecko do szkoły to dystans około 1,5 km i do pracy 5 km.
Swe zainteresowanie skierowałem na model poliftowy w diezlu. To co chcę by było na pokładzie to klima pełen automat i szklany dach. Chociaż ze względu na krótkie trasy i o tym, że auto często będzie stać latem w pełnym słońcu przez 8 godz. na parkingu gdy ja będę w tym czasie pracować myśle także o kabrio ze względu na otwarcie dachu i szybkie przewietrzenie kabiny. Tylko, że w kabrio nie podoba mi się tył auta: lampy, tylna "szyba" i pewnie cabrio ma utrudniony dostęp do bagażnika. I tak sobie wymyśliłem, że zamiast kupować kabrio to kusi mnie by kupić wersję bez szklanego dachu, pełen dach (ten pełny jest chyba z tworzywa, nie jestem pewiem tylko gdzieś wyczytałem) i pomyślałem by przerobić dach. Zdjąć sztywny dach i w to miejsce zamontować górę dachu kabrio i ja odsuwać w razie potrzeby. Po takiej przeróbce miał bym dwa w jednym czyli to na czym mi zależy. Możliwość otwierania dachu i zachować estetykę i praktyczność tyłu auta.
Proszę o info co sądzicie o moim pomyśle, czy w ogóle jest taka przeróbka możliwa.
A także z takich przyziemnych rzeczy proszę o poradę czy smarcik z linka poniżej jest godny zainteresowania https://www.otomoto.pl/oferta/smart-fort...yHgTw.html
Pozdrawiam AF.
Swe zainteresowanie skierowałem na model poliftowy w diezlu. To co chcę by było na pokładzie to klima pełen automat i szklany dach. Chociaż ze względu na krótkie trasy i o tym, że auto często będzie stać latem w pełnym słońcu przez 8 godz. na parkingu gdy ja będę w tym czasie pracować myśle także o kabrio ze względu na otwarcie dachu i szybkie przewietrzenie kabiny. Tylko, że w kabrio nie podoba mi się tył auta: lampy, tylna "szyba" i pewnie cabrio ma utrudniony dostęp do bagażnika. I tak sobie wymyśliłem, że zamiast kupować kabrio to kusi mnie by kupić wersję bez szklanego dachu, pełen dach (ten pełny jest chyba z tworzywa, nie jestem pewiem tylko gdzieś wyczytałem) i pomyślałem by przerobić dach. Zdjąć sztywny dach i w to miejsce zamontować górę dachu kabrio i ja odsuwać w razie potrzeby. Po takiej przeróbce miał bym dwa w jednym czyli to na czym mi zależy. Możliwość otwierania dachu i zachować estetykę i praktyczność tyłu auta.
Proszę o info co sądzicie o moim pomyśle, czy w ogóle jest taka przeróbka możliwa.
A także z takich przyziemnych rzeczy proszę o poradę czy smarcik z linka poniżej jest godny zainteresowania https://www.otomoto.pl/oferta/smart-fort...yHgTw.html
Pozdrawiam AF.