No to tak... smarek dostał nowe opony letnie Pirelli + nowe klocki na przód. Był na przeglądzie przy 60000. Przyszła krótka antena - odbiera jak oryginał. Kupiłem roletę do bagażnika. Do silnika profilaktycznie trafił ceramizer i wkład filtra powietrza K&N a w zeszłym tygodniu odwiedził S-Performance we Wrocławiu. Był problem ze zamierzeniem, bo nie posiada wyłącznika ESP. Tu przydatne okazało się forum i post Łysego o tym jak wyłączyć je za pomocą dwóch przycisków na desce wyniki pomiarów niżej. Okazało się, że w serii było 64KM i 131Nm a klima sporo tej mocy pożera. Przez to że jest Dpf nie wyłączyli EGR(nowy, bo stary się skończył 2 tygodnie wcześniej). Na wykresie nie ma wyniku po chipie z włączoną klimą, bo praktycznie pokrywał się z wykresem przed chipem i klimą OFF. W planach na przyszłość są:
Webasto
Radio z antkiem + Elm na bluetooth i ustawienie RPM jako widgetu pulpitu.
Oklejenie folią (kolor już wybrany)
Może DRL jeżeli znajdę oryginalne w ludzkiej cenie.
Filmu z pomiaru nie dodaję, bo tylko huk wentylatora słychać.
No tak i przeżył podróż do Polski i powrót do Danii zapakowany po dach + my +pies - 1500km i nie było tak źle.
Sendt fra min HTC One M9 med Tapatalk
Webasto
Radio z antkiem + Elm na bluetooth i ustawienie RPM jako widgetu pulpitu.
Oklejenie folią (kolor już wybrany)
Może DRL jeżeli znajdę oryginalne w ludzkiej cenie.
Filmu z pomiaru nie dodaję, bo tylko huk wentylatora słychać.
No tak i przeżył podróż do Polski i powrót do Danii zapakowany po dach + my +pies - 1500km i nie było tak źle.
Sendt fra min HTC One M9 med Tapatalk