Hej,
Tak jak pisałem zostały wymienione dolny sworzeń wahacza oraz łącznik stabilizatora i nadal jest to samo.
Kulesz, amortyzatory na stacji diagnostycznej sprawdzone - są OK. Opony fabrycznie dedykowane czyli Bridgestone B340. Skrzeczenie nie jest przy "ostrym skręcaniu" tylko stukanie (Kulik zdiagnozował to jako maglownicę do wymiany). Skrzeczenie jest przy najeżdżaniniu na nierówności typu "osiedlowy spowalniacz".
Dzięki wszystkim za zainteresowanie.
Tak jak pisałem zostały wymienione dolny sworzeń wahacza oraz łącznik stabilizatora i nadal jest to samo.
Kulesz, amortyzatory na stacji diagnostycznej sprawdzone - są OK. Opony fabrycznie dedykowane czyli Bridgestone B340. Skrzeczenie nie jest przy "ostrym skręcaniu" tylko stukanie (Kulik zdiagnozował to jako maglownicę do wymiany). Skrzeczenie jest przy najeżdżaniniu na nierówności typu "osiedlowy spowalniacz".
Dzięki wszystkim za zainteresowanie.
Charly
"You can tell people you drive a mid-engine, rear wheel drive, turbocharged, convertible Mercedes-Benz" - Jeremy Clarkson
"You can tell people you drive a mid-engine, rear wheel drive, turbocharged, convertible Mercedes-Benz" - Jeremy Clarkson