(23.02.2017, 07:54)wallace napisał(a): Większa część smarków cdi nie spełnia tej normy,ale znajdziesz i takie,które ją posiadają i nawet nie mają DPF-a
Kolejna błędna sugestia, która gmatwa temat a było już na forum to przerabiane.
Smarty F2 CDI 450 do 2007 roku (451 CDI każdy ma EURO 4 a ostatnie, od 2010 roku EURO 5) wyjeżdżały z salonów z dopuszczeniem emisyjnym EURO 4 lub EURO 3. Dokładnie te zamawiane w salonach od 2003 roku miały taką opcję wyboru. Klient decydował czy chce EURO 4 czy jest mu to niepotrzebne i wyjedzie w serii jako EURO 3.
Egzemplarze z EURO 3 (nawet te z pierwszych lat produkcji) można doposażyć w DE w tłumik z DPF (kupując np. TUTAJ), udać się z papierami na stację obsługi i po sprawdzeniu diagnosta wprowadzi stosowny wpis do papierów i naklei zieloną wklejkę.
Jeśli auto jest już zameldowane w PL to żeby mieć pewność jaką normę spełnia dany egzemplarz (przed 2007 rokiem) należy wysłać np. do DEKRY lub jakiejś stacji DE dopuszczającej TÜV maila z VIN... lub udać się osobiście.
Inna sprawa, że część 450 CDI ma ponaklejane takie naklejki w DE nielegalnie, tzn. bez odpowiednich wpisów w doku.
F2 Passion Cabrio Jack Black (past) & IQ+1.4 D4D (past)
&