Pierwszy problem - gdyby było to co przedstawiane jest w linkach - "wyskoczenie" ramienia z główki kulistej, to nie mniej jak jedna z wycieraczek byłaby luźna, nie pracowałaby wcale, gdy druga pracowałaby normalnie. Chwyć za każdą z wycieraczek i próbuj przesuwać/obracać ją po szybie w górę i dół, jeżeli będzie można daleko przesuwać, to najprawdopodobniej jest za duży luz na połączeniach kulistych.
Drugi problem tkwi w elektryce, w wyłączniku krańcowym, wewnątrz obudowy napędu i silnika wycieraczek.
Drugi problem tkwi w elektryce, w wyłączniku krańcowym, wewnątrz obudowy napędu i silnika wycieraczek.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!