Bardzo Wam dziękuję - klamka zapadła, właśnie został sprawdzony pod kątem wypadkowości i mechanicznym - zaraz maszyna zmienia właściciela
Pieniądze niezbyt rozsądne, powiedziałbym, że wręcz duże ale egzemplarz wydaje się naprawdę dobrze utrzymany i ma udokumentowaną historię. Wolę na starcie zapłacić więcej - mało kto chce sprzedać dobre auto za małe pieniądze, może przez to trafię na egzemplarz który będzie wymagał mniej wkładu później
Samochód jest z 2009 roku, pierwsza rejestracja 2010, serwisowany w ASO, ostatni wpis z połowy 2016 roku. Do wymiany jest jeden uszczelniacz półosi i w niedługiej przyszłości przednie tarcze hamulcowe, poza tym ponoć ideał
Uderzam do wątku z instrukcjami
Co się tyczy dystansów - polecacie coś konkretnego i miejsce gdzie można je kupić?
Pieniądze niezbyt rozsądne, powiedziałbym, że wręcz duże ale egzemplarz wydaje się naprawdę dobrze utrzymany i ma udokumentowaną historię. Wolę na starcie zapłacić więcej - mało kto chce sprzedać dobre auto za małe pieniądze, może przez to trafię na egzemplarz który będzie wymagał mniej wkładu później
Samochód jest z 2009 roku, pierwsza rejestracja 2010, serwisowany w ASO, ostatni wpis z połowy 2016 roku. Do wymiany jest jeden uszczelniacz półosi i w niedługiej przyszłości przednie tarcze hamulcowe, poza tym ponoć ideał
Uderzam do wątku z instrukcjami
Co się tyczy dystansów - polecacie coś konkretnego i miejsce gdzie można je kupić?