Co prawda nie jest to na temat, ale z wieloma rzeczami dr-big, które napisałeś zgadzam się jak najbardziej, bo sam to twierdziłem i twierdzę - w dużej mierze. Jako że jestem posiadaczem klasyka jak i "new age" jedną rzecz zauważyłem, która nie zdarzyła mi się jeżdżąc 451 - 2 razy jadąc 453 zatrzymali mnie inni ludzie po wykonaniu manewru zawracania jednym ruchem na ulicy O Robieniu zdjęć i pytaniu o markę nie wspomnę. Więc nie do końca jest tak jak piszesz. Faktem jest że 453 posiada wiele podzespołów z Renault (ale dzięki temu te części są tańsze) faktem jest że auto jest za drogie. Faktem jest też to że wrażenia z jazdy też są inne (na +) w porównaniu z 451 co w moim przypadku znacznie rekompensuje wszystkie inne rzeczy, które mi przeszkadzają. No i na koniec faktem jest że 453 jest mniej smartowy niż 451, ale mając oba i doświadczenie z 450 chyba najlepsze doznania z jazdy sprawia właśnie .... 453, co burzy cały mój konserwatyzm dla marki I jeszcze jedna ważna rzecz! Przy zakupie 453 wygrał on z Fiatem 500 abarth (który również miał duże szanse na zakup) ale przegrał 2 rzeczami z 453 by Renault, skrzynią biegów i ........ brakiem smartowej społeczności z którą się związałem Na szczęście każdy ma wybór i ..... własne zdanie, więc tego powinniśmy się trzymać
Tapnięte z SG NOTE 4
Tapnięte z SG NOTE 4
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)