Widzę że na forum to nie za wiele fachowców jest w branży
Liczyłem że ja ,, dupowaty mechanior kowalski --'' podciągnę się z wiedzy ale widzę że lipa
Muszę sam liczyć na siebie i uczyć się na swoich błędach
Dobra rozwiązałem momenty śrub
Nie robię szlifu znalazłem dół silnika
Powiem tyle że silnik smarka jest cholernie skomplikowany
No tak na wysokości WSK 125 dobra przesadziłem niech będzie Fiut 126 p
Jutro walnę fotki z przygody
Dzisiaj podkład na błotnikach , głównie mycie klamotów do montażu pomiary
Poszło ok 500 zł na oleje świece panewki uszczelke pod głowicę ,cybanty , płyn , olej do kisty trochę drobiazgów itd
Mycie , mycie i mycie klamotów
Nikt nie grzebał przy dzwiach - napędach podnoszenia szyb?
Dziś dowiedziałem sią ciekawych żeczy żeby dobrać się do ,,podnośnika szyb""
Trochę dziwne
Poprzedni właściciel zgubił zaślepki reflektorów syf w lampach
Czeka mnie mycie lamp i polerowanie zaślepki dokupione
Liczyłem że ja ,, dupowaty mechanior kowalski --'' podciągnę się z wiedzy ale widzę że lipa
Muszę sam liczyć na siebie i uczyć się na swoich błędach
Dobra rozwiązałem momenty śrub
Nie robię szlifu znalazłem dół silnika
Powiem tyle że silnik smarka jest cholernie skomplikowany
No tak na wysokości WSK 125 dobra przesadziłem niech będzie Fiut 126 p
Jutro walnę fotki z przygody
Dzisiaj podkład na błotnikach , głównie mycie klamotów do montażu pomiary
Poszło ok 500 zł na oleje świece panewki uszczelke pod głowicę ,cybanty , płyn , olej do kisty trochę drobiazgów itd
Mycie , mycie i mycie klamotów
Nikt nie grzebał przy dzwiach - napędach podnoszenia szyb?
Dziś dowiedziałem sią ciekawych żeczy żeby dobrać się do ,,podnośnika szyb""
Trochę dziwne
Poprzedni właściciel zgubił zaślepki reflektorów syf w lampach
Czeka mnie mycie lamp i polerowanie zaślepki dokupione