Otrzymałem wczoraj odpowiedz z TomToma. U mnie nie zadziałało.
"W przypadku problemów z zalogowaniem się do konta w nawigacji, proszę zmienić hasło na stronie MyDrive.
W przypadku dalszych problemów ze zmianą hasła, proszę spróbować zmienić hasło poprzez inną przeglądarkę.
Odnośnie przesyłania trasy pragnę poinformować, iż przesyłanie trasy ze strony mydrive.tomtom.com nie jest dostępne dla nawigacji wbudowanych, w tym Smart Media System."
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
"W przypadku problemów z zalogowaniem się do konta w nawigacji, proszę zmienić hasło na stronie MyDrive.
W przypadku dalszych problemów ze zmianą hasła, proszę spróbować zmienić hasło poprzez inną przeglądarkę.
Odnośnie przesyłania trasy pragnę poinformować, iż przesyłanie trasy ze strony mydrive.tomtom.com nie jest dostępne dla nawigacji wbudowanych, w tym Smart Media System."
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro