(04.10.2017, 08:39)CodeBoy napisał(a):(04.10.2017, 04:00)mermen124 napisał(a):(03.10.2017, 07:22)CodeBoy napisał(a):(02.10.2017, 20:39)shagger napisał(a): Pewnie turbinka przeladowala pod gorkr i miales tryb awaryjny.Na kompie powinien byc blad.Dziwne ze nie bylo.
O widzisz możesz mieć rację, faktycznie mogła turbina przeładować. Dzięki za info.
Może też być wina zaworu ciśnienia paliwa na listwie. Miałem podobny wręcz identyczny objaw. Podmienilem pojezdzilem i to był strzał w 10. Nowy około 400zl.
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6957571493
Używka
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6965561062
Podmień z "byle jakiego mercedesa cdi" i zobaczysz.
Robota na 2-3 minuty.
Czesem wystarczy wymiana uszczelek (ale to raczej zimą jak słabo pali) :
https://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro...Items.html
http://www.redmars.pl/product-pol-628-Ze...stwie.html
Ale star diagnosa by nie pokazała takiego błędu ? nie wydaje mi się bo to raczej na pewno powinno być ?
gdzie ten zawór się znajduje ? gdzieś od dołu ? i jeszcze pytanie zawsze Ci się to działo na gorącym silniku ?
Ostatnio pokazała mi tylko nr błędu bez opisu czego dotyczy. Miałem tryb awaryjny bez lampki check engine. Właściciel Star Diagnosy był zaszokowany że nic więcej poza nr nie pokazało, a błąd dotyczył czujnika ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia (CR).
Czyli Star Diagnose też czasami daje lekko d..y
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!