(04.10.2017, 09:30)obwd-crash napisał(a):(04.10.2017, 08:39)CodeBoy napisał(a):(04.10.2017, 04:00)mermen124 napisał(a):(03.10.2017, 07:22)CodeBoy napisał(a):(02.10.2017, 20:39)shagger napisał(a): Pewnie turbinka przeladowala pod gorkr i miales tryb awaryjny.Na kompie powinien byc blad.Dziwne ze nie bylo.
O widzisz możesz mieć rację, faktycznie mogła turbina przeładować. Dzięki za info.
Może też być wina zaworu ciśnienia paliwa na listwie. Miałem podobny wręcz identyczny objaw. Podmienilem pojezdzilem i to był strzał w 10. Nowy około 400zl.
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6957571493
Używka
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6965561062
Podmień z "byle jakiego mercedesa cdi" i zobaczysz.
Robota na 2-3 minuty.
Czesem wystarczy wymiana uszczelek (ale to raczej zimą jak słabo pali) :
https://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro...Items.html
http://www.redmars.pl/product-pol-628-Ze...stwie.html
Ale star diagnosa by nie pokazała takiego błędu ? nie wydaje mi się bo to raczej na pewno powinno być ?
gdzie ten zawór się znajduje ? gdzieś od dołu ? i jeszcze pytanie zawsze Ci się to działo na gorącym silniku ?
Ostatnio pokazała mi tylko nr błędu bez opisu czego dotyczy. Miałem tryb awaryjny bez lampki check engine. Właściciel Star Diagnosy był zaszokowany że nic więcej poza nr nie pokazało, a błąd dotyczył czujnika ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia (CR).
Czyli Star Diagnose też czasami daje lekko d..y
U mnie SD była oryginalna ASO mercedesa, nie allegrowa, która pewnie niewiele się różni od oryginału ale jednak org to org. Nie było pustych nr ani nic. Prócz błędu modułu świec żarowych. Oczywiście możecie mieć rację i będę to obserwował, zastanawia mnie tylko czemu na ciepłym (gorącym silniku to się działo, a na zimnym po ok 30 minutach jazdy nie).