(24.11.2017, 20:09)Marek napisał(a): Pomiar robiłem co chwilkę przez okno podczas jazdy stojąc na światłach czy pod sklepem gdzie jechałem. 17,3 to najwyższa temp jaką zanotowałem, w 451 lusterka grzeją razem z tylną szybą tak jak długo swieci się kontrolka na panelu i pstryka przekaźnik w chwili on i OFF, tak mi się wydaje bo jest jedna instalacja i jeden bezpiecznik podgrzewania.
Przed chwilą zmierzyłem temp w lusterku volvo i tu zaskoczenie po chwili miałem 34' wiec chyba raczej te maty w 451 tak dają słabo.
Najprościej i najpewniej jest zdjąć lustro i volto mierzem zobaczyć jak jest na styku on OFF
facebook/ dreamliner cdi
Ale chyba pirometr laserowy na lustrze mocno przekłamuje, inaczej odbija wiązkę. Naklej kawałek czarnej taśmy izolacyjnej i na niej mierz temperaturę.
Do pomiaru na lustrze (zresztą na różnych elementach też) powinno się ustawiać jakiś tam współczynnik odbicia, czy cóś takiego.
"Cytrynka" FT 2011, 1.0 był mhd jest Brabus