Dziękuję za wstępne podpowiedzi.
Dzisiaj wszedłem pod auto. ( stop działa ) . i wypiąłem dwie wtyczki jedna wchodzi w ten akutator a druga troche wyzej obok. ( wstawil bym zdjecie ale nie wiem jak ).
O dziwo skrzynia zaczęła zmieniać biegi na zapłonie (silnika bałem się uruchomić bez tych dwóch wtyczek.)
Potem zacząłem kombinować a to z jedną wtyczką włożoną a to z drugą ale skrznia nie reagowala. Na dwóch włożonych również nie. Wreszcie odpiąłem akumulator na kilka minut. Po ponownym podpięciu skrzynia nadal nie działa a na wyswietlaczu dodatkowo pojawily sie migające 3 kreski . Czy ktos się orientuje dlaczego skrzynia chwilowo ożyła ? I czy mogłem spróbować uruchomić silnik bez tych dwóch wtyczek ?
Dzisiaj wszedłem pod auto. ( stop działa ) . i wypiąłem dwie wtyczki jedna wchodzi w ten akutator a druga troche wyzej obok. ( wstawil bym zdjecie ale nie wiem jak ).
O dziwo skrzynia zaczęła zmieniać biegi na zapłonie (silnika bałem się uruchomić bez tych dwóch wtyczek.)
Potem zacząłem kombinować a to z jedną wtyczką włożoną a to z drugą ale skrznia nie reagowala. Na dwóch włożonych również nie. Wreszcie odpiąłem akumulator na kilka minut. Po ponownym podpięciu skrzynia nadal nie działa a na wyswietlaczu dodatkowo pojawily sie migające 3 kreski . Czy ktos się orientuje dlaczego skrzynia chwilowo ożyła ? I czy mogłem spróbować uruchomić silnik bez tych dwóch wtyczek ?