Update:
wyciągnąłem SAM'a z miejsca gdzie zwykle bywa. przez ponad 20h suszył się w pokojowej temperaturze z przepływem powietrza nie zbyt daleko od kaloryfera. Niestety po zamontowaniu absolutnie nic się nie zmieniło. Problem jest ten sam cały czas. kluczyk nadal powoduje jedynie 9-krotne miganie kierunkowskazów, nawet bagażnika nie można otworzyć . jedyne co ciekawe znalazłem to to że socket n11-2 mógł kiedyś przeciekać bo na dnie wtyczki jest ten typowy osad jak po wylaniu baterii, nie jestem znawcą tematu ale nie wygląda mi to na coś świeżego. n11-2 jest odpowiedzialny między innymi za:
Instrument cluster, pods, trip computer, key receiver (constant live)
MEG (ECU) Gear select system (constant live)
Triangle (hazard lights, central locking buttons - constant live)
Co ciekawe to to, że np hazard lights działają tak samo jak podgrzewanie tylnej szyby mimo że ten socket jest odpowiedzialny za te części.
chyba czas poturlać go do mechanika...
wyciągnąłem SAM'a z miejsca gdzie zwykle bywa. przez ponad 20h suszył się w pokojowej temperaturze z przepływem powietrza nie zbyt daleko od kaloryfera. Niestety po zamontowaniu absolutnie nic się nie zmieniło. Problem jest ten sam cały czas. kluczyk nadal powoduje jedynie 9-krotne miganie kierunkowskazów, nawet bagażnika nie można otworzyć . jedyne co ciekawe znalazłem to to że socket n11-2 mógł kiedyś przeciekać bo na dnie wtyczki jest ten typowy osad jak po wylaniu baterii, nie jestem znawcą tematu ale nie wygląda mi to na coś świeżego. n11-2 jest odpowiedzialny między innymi za:
Instrument cluster, pods, trip computer, key receiver (constant live)
MEG (ECU) Gear select system (constant live)
Triangle (hazard lights, central locking buttons - constant live)
Co ciekawe to to, że np hazard lights działają tak samo jak podgrzewanie tylnej szyby mimo że ten socket jest odpowiedzialny za te części.
chyba czas poturlać go do mechanika...