Swego czasu obserwowałem w Amsterdamie walki o miejsce do lądowania elektryków.
Koszt postoju w całym mieście jest horrendalny ale miasto nie każe płacić za czas potrzebny na postawienie elektryka przy punkcie ładowania w trakcie uzupełniania energii. Jeżeli bateria jest pełna z daleka widać na słupku że delikwent powinien udostępnić miejsce innemu.
W 3City szukałem miejsc do ładowania i bardzo słabo to wyglada. Zajęte albo zniszczone.
W garażu podziemnym musiałbym ciągnąć nową linię 3 fazową lub zakładać podliczenik na 230 V ze zwykła taryfą.
Jednak nadal twardo się zastanawiam nad ED.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Koszt postoju w całym mieście jest horrendalny ale miasto nie każe płacić za czas potrzebny na postawienie elektryka przy punkcie ładowania w trakcie uzupełniania energii. Jeżeli bateria jest pełna z daleka widać na słupku że delikwent powinien udostępnić miejsce innemu.
W 3City szukałem miejsc do ładowania i bardzo słabo to wyglada. Zajęte albo zniszczone.
W garażu podziemnym musiałbym ciągnąć nową linię 3 fazową lub zakładać podliczenik na 230 V ze zwykła taryfą.
Jednak nadal twardo się zastanawiam nad ED.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904