Kolezanki, Koledzy,
Temat akumulatora znany, poszukalem na forach oraz w instrukcji no i zgodnie z wytcznymi producenta auta dla silnika benzynowego wlasciwy jest akumulator 12v 42ah, ale skoro musze zmienic stary na nowy to pomyslalem ze zapytam czy moze warto rozwazyc jakis inny typ Gdzies przeczytalem, ze ze wzgledu na klimatyzacje w benzynowym powinien byc to 12v 61ah, czy mimo wszystko najwlasciwszy jest jednak ten z instrukcji tj 12v 42ah?
Chodzi o to zeby akumulator byl optymalny, bo nie wiem czy jest sens montowac jakiegos smoka, jesli bylby potem problem z jego doladowaniem w czasie jazdy
I jeszcze sprawa tego "venting tube", czy jest warunek konieczny dla nowego akumulatora, bo patrzac na akummulatora boscha, centry, varty, nigdzie nic takiego nie widzialem
Temat akumulatora znany, poszukalem na forach oraz w instrukcji no i zgodnie z wytcznymi producenta auta dla silnika benzynowego wlasciwy jest akumulator 12v 42ah, ale skoro musze zmienic stary na nowy to pomyslalem ze zapytam czy moze warto rozwazyc jakis inny typ Gdzies przeczytalem, ze ze wzgledu na klimatyzacje w benzynowym powinien byc to 12v 61ah, czy mimo wszystko najwlasciwszy jest jednak ten z instrukcji tj 12v 42ah?
Chodzi o to zeby akumulator byl optymalny, bo nie wiem czy jest sens montowac jakiegos smoka, jesli bylby potem problem z jego doladowaniem w czasie jazdy
I jeszcze sprawa tego "venting tube", czy jest warunek konieczny dla nowego akumulatora, bo patrzac na akummulatora boscha, centry, varty, nigdzie nic takiego nie widzialem
W miejskim samochodzie potrzebne jest tylko "miejsce dla dwojga dorosłych i skrzynki piwa"