LAZY. nadkole bez bolca trzyma się doskonale - na razie celowo tam nic nie ma bo w okolicach wszystkich mocowań pojawiała się rdza.
Zjadacz rdzy powiadasz - sam zjadacz to mało. Technologia jest prosta, ale dosyć długa i upierdliwa ale zdaje egzamin. Najpierw czyszczenie mechaniczne ile się da. Potem przetwarzacz rdzy na to idzie podkład, zabezpieczenie i konserwacja.
Wszystko to łatwo się pisze, ale na wszystko potrzeba czasu. Wyczyszczenie dokładne = czas. Potem technologia nanoszenia - przynajmniej 2 dni pomiędzy poszczególnymi warstwami. Następnie podkład, żeby dokładnie wysechł i się nie pogryzł z resztą = 2 dni. Na koniec konserwacja na gorąco, żeby dokładnie spenetrowała każdy zakamarek.
Ale mam doświadczenie- Nissan Patrol kolegi fajne auto ale gnije na potęgę. Co roku po zimie blacha do poprawki. Tak było kiedyś. Dla testu zrobione zostały błotniki w ten sposób, co opisałem. Poza kilkoma punktami, gdzie uderzyły kamienie i zrobiły punktowe dziurki w konserwacji do żywej blachy nadkola są takie jak w tamtym roku.
Jak Cię interesują szczegóły to oczywiście podam nazwy co zastosowałem. Ale jak pojadę do garażu
Zjadacz rdzy powiadasz - sam zjadacz to mało. Technologia jest prosta, ale dosyć długa i upierdliwa ale zdaje egzamin. Najpierw czyszczenie mechaniczne ile się da. Potem przetwarzacz rdzy na to idzie podkład, zabezpieczenie i konserwacja.
Wszystko to łatwo się pisze, ale na wszystko potrzeba czasu. Wyczyszczenie dokładne = czas. Potem technologia nanoszenia - przynajmniej 2 dni pomiędzy poszczególnymi warstwami. Następnie podkład, żeby dokładnie wysechł i się nie pogryzł z resztą = 2 dni. Na koniec konserwacja na gorąco, żeby dokładnie spenetrowała każdy zakamarek.
Ale mam doświadczenie- Nissan Patrol kolegi fajne auto ale gnije na potęgę. Co roku po zimie blacha do poprawki. Tak było kiedyś. Dla testu zrobione zostały błotniki w ten sposób, co opisałem. Poza kilkoma punktami, gdzie uderzyły kamienie i zrobiły punktowe dziurki w konserwacji do żywej blachy nadkola są takie jak w tamtym roku.
Jak Cię interesują szczegóły to oczywiście podam nazwy co zastosowałem. Ale jak pojadę do garażu