No to jedziemy dalej.
Instalacja elektryczna wytargana została z auta i trafia na stół. Tam jest przeglądana centymetr po centymetrze. Tak samo wszystkie łączenia i kostki. Niektóre trzymają się dosłownie na kilku włoskach miedzi. Wszystkie kostki są poprawiane.
Przewody = tragedia. Np. przewód do czujnika temperatury powietrza intercoolera jest łatany w 7 miejscach! I co kawałek jest inny rodzaj przewodu! Wszystkie takie kwiatki wylatują do kosza. Ich miejsce zajmują całe przewody z zachowaniem kolorystyki oczywiście. Na zdjęciu jest inny kabelek ale też ciekawy.
Potem instalacja jest jeszcze mierzona i czeka na swój czas.
Instalacja w komorze silnika jest mocowana opaskami, które z biegiem lat pękają i cała instalacja właściwie leży na silniku.
Zamawiam komplet opasek - teraz instalacja będzie wisiała na swoim miejscu.
Instalacja elektryczna wytargana została z auta i trafia na stół. Tam jest przeglądana centymetr po centymetrze. Tak samo wszystkie łączenia i kostki. Niektóre trzymają się dosłownie na kilku włoskach miedzi. Wszystkie kostki są poprawiane.
Przewody = tragedia. Np. przewód do czujnika temperatury powietrza intercoolera jest łatany w 7 miejscach! I co kawałek jest inny rodzaj przewodu! Wszystkie takie kwiatki wylatują do kosza. Ich miejsce zajmują całe przewody z zachowaniem kolorystyki oczywiście. Na zdjęciu jest inny kabelek ale też ciekawy.
Potem instalacja jest jeszcze mierzona i czeka na swój czas.
Instalacja w komorze silnika jest mocowana opaskami, które z biegiem lat pękają i cała instalacja właściwie leży na silniku.
Zamawiam komplet opasek - teraz instalacja będzie wisiała na swoim miejscu.