(23.01.2019, 21:46)DawidWarsaw napisał(a): Muszę mocno skrytykować. Zdecydowany przerost udziwnionej formy nad praktycznością.Nie rozumiem dlaczego się "pastwisz" nad nim? Jeżeli znany jest Ci jego protoplasta czyli koncept smarta crossblade w limitowanej serii 2000 egzemplarzy to wszystkie Twoje zarzuty są bez sensu Przecież to jest auto dla bardzo wąskiego grona odbiorców do zaspokojenia bliżej nie określonego ego ..... i nie ma być praktyczne ma sprawiać fun Mowa o funkcjonalności w tym wypadku jest nie na miejscu ..... jak w przypadku crossblade Wdzystko to o co masz pretensje, znajdziesz w modelu EQ ( no może poza zasięgiem, bo na to jeszcze trochę poczekamy)
1. Zasięg 90km przy 60% baterii? Czyli maks. 150 km na baterii? Lipa taka sama jak dotychczasowe modele elektryczne Smartów. Poza tym "juice" zamiast "battery"? Że co? Na soku pomarańczowym jeździ? Głupia nowomowa.
2. Kij tam z przestrzenią bagażową. Zamiast niej zróbmy w uj aerodynamiczne pałąki za zagłówkami, nie ważne, że to samochód do jazdy po mieście, a nie z prędkością 200km/h. I zróbmy udziwniony tył, żeby był futurystyczny, przestrzeń ładunkowa nie liczy się.
3. Wyrwa w kierownicy? Na uj? Że niby tak nowocześnie?
4. Co to mają być za światła? Jak to ma świecić na drogę? No chyba, że to samochód do jazdy tylko w dzień .
5. Szyba tak niska, że wchodzi kierowcy w pole widzenia. Ważne że wygląda .
6. Niby wszystko takie futurystyczne, ale hamulec ręczny nadal jako wajcha taka sama jak w samochodach z lat 30-tych. . Nie uświadczysz elektrycznego, automatycznego hamulca postojowego.
Pozdrawiam z RS Concept
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)