Za ciśnienie odpowiada zawór wastegate, u mnie mam we wszystkich autach (4 Smart 450 cdi, w tym 1 przedlift, 2 poift z 2005 i jeden polift z 2006) dokręcony do całkowitego zamknięcia klapki w kolektorze.
Bierzesz odkręcasz obydwie nakrętki kontrujące, tak by swobodnie przesuwać dźwigienkę, która uruchamia klapkę.
Przesuń dźwigienkę na max w kierunku zaworu upustowego (wastegate) - tj. do lewego boku auta i zakontruj nakrętki.
Jeżeli zawór upustowy jest "walnięty" lub dźwigienka klapki nie porusza się lekko i swobodnie jak popuścisz nakrętki kontrujące, to wówczas może Ci "przeładowywać".
Ciśnienie max jakie mam u siebie, wg ELM327 i aplikacji na Smartphone (jedna to OBD Auto Doctor; druga to Car Scanner ELM OBD) to około 1,2 bar.
Bierzesz odkręcasz obydwie nakrętki kontrujące, tak by swobodnie przesuwać dźwigienkę, która uruchamia klapkę.
Przesuń dźwigienkę na max w kierunku zaworu upustowego (wastegate) - tj. do lewego boku auta i zakontruj nakrętki.
Jeżeli zawór upustowy jest "walnięty" lub dźwigienka klapki nie porusza się lekko i swobodnie jak popuścisz nakrętki kontrujące, to wówczas może Ci "przeładowywać".
Ciśnienie max jakie mam u siebie, wg ELM327 i aplikacji na Smartphone (jedna to OBD Auto Doctor; druga to Car Scanner ELM OBD) to około 1,2 bar.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!