W święta podpiąłem autko do interfejsu elm 327, powód ostatniego check engine był następujący.
Jak wyczytałem, najczęstsza awaria to uszkodzona świeca zapłonowa, cewka zapłonowa lub przewód. Normalnie machnąłbym na to ręką, ale wracając ze świąt problem się powtórzył. Jechałem trasą do domu i pewnym momencie samochód zaczął zachowywać się tak jakby jeden lub dwa cylindry przestały pracować (spadek mocy, prędkości do 40km.h, szarpanie silnika i wibracje) Zjechałem na pobocze, zgasiłem silnik, odpaliłem ponownie i moc wróciła. Po jakimś czasie zgasła także kontrolka Check Engine. Co obstawiacie?
PS; Wybaczcie duże grafiki, nie mam pojęcia jak je skurczyć
Jak wyczytałem, najczęstsza awaria to uszkodzona świeca zapłonowa, cewka zapłonowa lub przewód. Normalnie machnąłbym na to ręką, ale wracając ze świąt problem się powtórzył. Jechałem trasą do domu i pewnym momencie samochód zaczął zachowywać się tak jakby jeden lub dwa cylindry przestały pracować (spadek mocy, prędkości do 40km.h, szarpanie silnika i wibracje) Zjechałem na pobocze, zgasiłem silnik, odpaliłem ponownie i moc wróciła. Po jakimś czasie zgasła także kontrolka Check Engine. Co obstawiacie?
PS; Wybaczcie duże grafiki, nie mam pojęcia jak je skurczyć