Odkopię temat, bo myślę o zastosowaniu sprężyn obniżających. Myślę o wartościach 30 mm tył oraz 20 mm przód.
Wygląda na to, że znalazłem takowe sprężyny na aukcji tutaj:
https://allegro.pl/oferta/sportowe-sprez...5264847786
Mam tylko pytanie do was, posiadaczy 452, czy możecie wpisać mniej więcej wartość wolnej przestrzeni, jakie macie w swoich samochodach pomiędzy krawędzią błotnika a oponą? Wpiszcie, od razu, czy macie oryginalne sprężyny / zawieszenie, czy już obniżane.
U mnie na tyle jest jakieś 10 cm a z przodu 5 cm (później wpiszę wartości, jak zmierzę). Zastanawia mnie, czy to normalne, że aż tak bardzo widoczna jest różnica w wolnej przestrzeni pomiędzy przodem a tyłem.
Wygląda na to, że znalazłem takowe sprężyny na aukcji tutaj:
https://allegro.pl/oferta/sportowe-sprez...5264847786
Mam tylko pytanie do was, posiadaczy 452, czy możecie wpisać mniej więcej wartość wolnej przestrzeni, jakie macie w swoich samochodach pomiędzy krawędzią błotnika a oponą? Wpiszcie, od razu, czy macie oryginalne sprężyny / zawieszenie, czy już obniżane.
U mnie na tyle jest jakieś 10 cm a z przodu 5 cm (później wpiszę wartości, jak zmierzę). Zastanawia mnie, czy to normalne, że aż tak bardzo widoczna jest różnica w wolnej przestrzeni pomiędzy przodem a tyłem.