Wreszcie trochę o moim Pieścidełku: Smart For Two rocznik 2002, silnik 0,8 cdi.
Samochód posiadam od kwietnia 2006 roku, zakupiłem go jako wersję Pure z przebiegiem 50000 km
i jak do tej pory samochód przejechał 153000 km. Od 6 lat samochód bardzo mało jeździ, ok. 2-3 tys. rocznie. Przez większość swego życia w moim garażu był trzecim samochodem, a od 1,5 roku czwartym samochodem w rodzinie. W samochód dużo inwestowałem, jest praktycznie doposażony na maxa, co ten rocznik może mieć, brakuje mu jedynie tempomatu, który uważam za zbędny gadżet w moim przypadku, ponieważ w 99% swoje auta użytkuję w ruchu miejskim.
Wyposażenie samochodu i wykonane modyfikacje:
• Skórzana tapicerka wykonana w 2010 roku (połączenie skóry z alcantarą, na siedziskach foteli skóra perforowana, tył foteli wykończony czarną alcantarą oraz roleta bagażnika, fotele podgrzewane, sterowanie wykonane na oryginalnych przekaźnikach i przełącznikach (robota Jakubo);
• Kierownica trójramienna z Łopatkami zmiany biegów współpracującymi poprzez moduł PCB Brabusa;
• Dodatkowe zegary zamontowane w oryginalne obudowy (ciśnienie doładowania oraz ciśnienie oleju);
• Customowy wydech ze stali kwasoodpornej z dwoma końcówkami (to trzeci w tym aucie bo dwa poprzednie były za głośne – wykonany w firmie M-TECH w Pruszkowie);
• Zmodyfikowany aktuator (wysprzęglik);
• Usunięty zawór EGR, zainstalowany emulator;
• Światła Led do jazdy dziennej zamontowane w miejscach na halogeny, uruchamiane przez moduł, który również włącza światła mijania z pominięciem przełącznika (który ma tendencję do grzania się i awarii;
• Plastikowy dach został wymieniony na szklany, otwierany (rzadkość w wyposażeniu, tu w komplecie z oryginalna tapicerką i sterowaniem)
• Zmodyfikowane audio (w oryginalne tuby pod deską rozdzielczą zamontowane głośniki Hertz 13,5 cm, głośniki wysokotonowe zamontowane w wewnętrznych osłonach lusterek na drzwiach);
• Szuflada pod siedzeniem kierowcy, uchwyty na kubki od modelu 451;
• Tridion przemalowany na kolor z palety smarta (oryginalnie był czarny, ale po zrobieniu tapicerki samochód był za smutny i został przelakierowny oraz wewnętrzne plastiki, które dodają uroku);
• Lusterka zewnętrzne wymienione na tuningowe (składane ręcznie) z kierunkowskazami, sterowane elektrycznie i podgrzewane;
• Zamontowany moduł domykania szyb;
• Dwa komplety kół na felgach aluminiowych oryginalne Strikeline' 15” nie prostowane i nie spawane polakierowane proszkowo. Letnie (wanilia) z oponami przód 185/55/15, tył 205/50/15 firmy Toyo Proxes T1-R – rozmiar większy od dedykowanych, ale w 2% tolerancji, nie obcierają, szerszych opon na te felgi nie dało się naciągnąć, ponadto chciałem zachować jak największą wysokość opony dla komfortu. Zima opony Falken tył 195/50/15, przód 175/55/15. Oba komplety opon maja za sobą dwa sezony, w których przejechały max. 6000 km łącznie. Koła osadzone na 10 mm dystansach z twardego poliuretanu (oczywiście ze śrubami dł. 35 mm);
• Obecnie w aucie załadowany program oryginalny, ale mam programik do tego auta zrobiony przez niemieckiego tunera TS-Chiptuning (teoretyczne 59 KM). Łysego 450 Kabrio śmigało na tym programie oraz jeszcze kilka smartów cdi ten program dostało i hulają. Wgraliśmy z Łysym oryginalny program bo nie chce mi się regulować zaworu sterującego doładowaniem, gdyż po ostatniej wymianie tłumika turbina pakuje 1,6-1,8 bara przy obciążeniu (trzeba trochę się pobawić aby empirycznie to ustawić lub wrzucić dodatkowy zawór upustowy lub sterujący doładowaniem, minie już przeszło.
• W dolocie filtr K&N oraz tzw. zaganiacz od RS-a
• Wymieniona tarcza prędkościomierza z wyskalowaniem do 200 km/h oraz przeprogramowany licznik (Jakubo to ogarnął).
• Wymieniony zbiornik paliwa na ten od benzyny 33 l. Miska olejowa z korkiem spustowym.
• Przy przebiegu ok. 100000 km wymienione sprzęgło na nowe.
Na chwilę obecną Smart wymaga jedynie serca i dopieszczenia gdyż ostatnio nie poświęcałem mu czasu i uwagi. Posiada normalne ślady użytkowania jak odpryski po kamykach. Sprzedaję, aby nie stał się totalną nieruchomością i cieszył czyjeś oko. Teraz mam inną zabawkę i na inne tematy zajawkę.
Cena za autko 10000 zł. – oczywiście do rozsądnej negocjacji. Poważnie zainteresowanych zapraszam do kontaktu telefonicznego i obejrzenia w realu tel. 501796934 – Kazik.
Samochód posiadam od kwietnia 2006 roku, zakupiłem go jako wersję Pure z przebiegiem 50000 km
i jak do tej pory samochód przejechał 153000 km. Od 6 lat samochód bardzo mało jeździ, ok. 2-3 tys. rocznie. Przez większość swego życia w moim garażu był trzecim samochodem, a od 1,5 roku czwartym samochodem w rodzinie. W samochód dużo inwestowałem, jest praktycznie doposażony na maxa, co ten rocznik może mieć, brakuje mu jedynie tempomatu, który uważam za zbędny gadżet w moim przypadku, ponieważ w 99% swoje auta użytkuję w ruchu miejskim.
Wyposażenie samochodu i wykonane modyfikacje:
• Skórzana tapicerka wykonana w 2010 roku (połączenie skóry z alcantarą, na siedziskach foteli skóra perforowana, tył foteli wykończony czarną alcantarą oraz roleta bagażnika, fotele podgrzewane, sterowanie wykonane na oryginalnych przekaźnikach i przełącznikach (robota Jakubo);
• Kierownica trójramienna z Łopatkami zmiany biegów współpracującymi poprzez moduł PCB Brabusa;
• Dodatkowe zegary zamontowane w oryginalne obudowy (ciśnienie doładowania oraz ciśnienie oleju);
• Customowy wydech ze stali kwasoodpornej z dwoma końcówkami (to trzeci w tym aucie bo dwa poprzednie były za głośne – wykonany w firmie M-TECH w Pruszkowie);
• Zmodyfikowany aktuator (wysprzęglik);
• Usunięty zawór EGR, zainstalowany emulator;
• Światła Led do jazdy dziennej zamontowane w miejscach na halogeny, uruchamiane przez moduł, który również włącza światła mijania z pominięciem przełącznika (który ma tendencję do grzania się i awarii;
• Plastikowy dach został wymieniony na szklany, otwierany (rzadkość w wyposażeniu, tu w komplecie z oryginalna tapicerką i sterowaniem)
• Zmodyfikowane audio (w oryginalne tuby pod deską rozdzielczą zamontowane głośniki Hertz 13,5 cm, głośniki wysokotonowe zamontowane w wewnętrznych osłonach lusterek na drzwiach);
• Szuflada pod siedzeniem kierowcy, uchwyty na kubki od modelu 451;
• Tridion przemalowany na kolor z palety smarta (oryginalnie był czarny, ale po zrobieniu tapicerki samochód był za smutny i został przelakierowny oraz wewnętrzne plastiki, które dodają uroku);
• Lusterka zewnętrzne wymienione na tuningowe (składane ręcznie) z kierunkowskazami, sterowane elektrycznie i podgrzewane;
• Zamontowany moduł domykania szyb;
• Dwa komplety kół na felgach aluminiowych oryginalne Strikeline' 15” nie prostowane i nie spawane polakierowane proszkowo. Letnie (wanilia) z oponami przód 185/55/15, tył 205/50/15 firmy Toyo Proxes T1-R – rozmiar większy od dedykowanych, ale w 2% tolerancji, nie obcierają, szerszych opon na te felgi nie dało się naciągnąć, ponadto chciałem zachować jak największą wysokość opony dla komfortu. Zima opony Falken tył 195/50/15, przód 175/55/15. Oba komplety opon maja za sobą dwa sezony, w których przejechały max. 6000 km łącznie. Koła osadzone na 10 mm dystansach z twardego poliuretanu (oczywiście ze śrubami dł. 35 mm);
• Obecnie w aucie załadowany program oryginalny, ale mam programik do tego auta zrobiony przez niemieckiego tunera TS-Chiptuning (teoretyczne 59 KM). Łysego 450 Kabrio śmigało na tym programie oraz jeszcze kilka smartów cdi ten program dostało i hulają. Wgraliśmy z Łysym oryginalny program bo nie chce mi się regulować zaworu sterującego doładowaniem, gdyż po ostatniej wymianie tłumika turbina pakuje 1,6-1,8 bara przy obciążeniu (trzeba trochę się pobawić aby empirycznie to ustawić lub wrzucić dodatkowy zawór upustowy lub sterujący doładowaniem, minie już przeszło.
• W dolocie filtr K&N oraz tzw. zaganiacz od RS-a
• Wymieniona tarcza prędkościomierza z wyskalowaniem do 200 km/h oraz przeprogramowany licznik (Jakubo to ogarnął).
• Wymieniony zbiornik paliwa na ten od benzyny 33 l. Miska olejowa z korkiem spustowym.
• Przy przebiegu ok. 100000 km wymienione sprzęgło na nowe.
Na chwilę obecną Smart wymaga jedynie serca i dopieszczenia gdyż ostatnio nie poświęcałem mu czasu i uwagi. Posiada normalne ślady użytkowania jak odpryski po kamykach. Sprzedaję, aby nie stał się totalną nieruchomością i cieszył czyjeś oko. Teraz mam inną zabawkę i na inne tematy zajawkę.
Cena za autko 10000 zł. – oczywiście do rozsądnej negocjacji. Poważnie zainteresowanych zapraszam do kontaktu telefonicznego i obejrzenia w realu tel. 501796934 – Kazik.