LAZY, bronmus45 pewnie umie, tylko nie znalazł informacji którędy
Od spodu obudowy licznika / prędkościomierza są 4 torxy. Jak je wykręcisz (ciężko trochę trafić), to górną część obudowy zdejmiesz do góry - i dzięki temu będziesz miał dostęp do zegara / prędkościomierza i do dwóch wtyczek z jego tyłu. Jedna leci do silnika, druga do obrotomierza właśnie.
Obrotomierz otwiera się od przodu. Wiem, głupota. Nie pierwsza w smarcie
Najpierw obwódka kolorowa, potem część ze 'szkiełkiem', potem wskazówka potem tarczka pod tarczką jest elektronika i na dole żarówka / LED. I styk z kabelkami do prędkościomierza.
Zamiast widelczyka polecam przyssawkę, np. jakiś haczyk tylko nie na klej
Ja chyba wypukałem, o ile pamiętam. Ale i tak nie mam podświetlenia, muszę rozebrać kolejny raz...
Tu w tym wątku Kane z evilution opisuje różne problemy na wyświetlaczu i na jednym ze zdjęć jest właśnie tył licznika:
https://www.evilution.co.uk/mod/450-fortwo-lcd.htm
O ile dobrze pamiętam, to wtyczka zaznaczona na zielono, ta na czerwono leci do komory silnika.
Od spodu obudowy licznika / prędkościomierza są 4 torxy. Jak je wykręcisz (ciężko trochę trafić), to górną część obudowy zdejmiesz do góry - i dzięki temu będziesz miał dostęp do zegara / prędkościomierza i do dwóch wtyczek z jego tyłu. Jedna leci do silnika, druga do obrotomierza właśnie.
Obrotomierz otwiera się od przodu. Wiem, głupota. Nie pierwsza w smarcie
Najpierw obwódka kolorowa, potem część ze 'szkiełkiem', potem wskazówka potem tarczka pod tarczką jest elektronika i na dole żarówka / LED. I styk z kabelkami do prędkościomierza.
Zamiast widelczyka polecam przyssawkę, np. jakiś haczyk tylko nie na klej
Ja chyba wypukałem, o ile pamiętam. Ale i tak nie mam podświetlenia, muszę rozebrać kolejny raz...
Tu w tym wątku Kane z evilution opisuje różne problemy na wyświetlaczu i na jednym ze zdjęć jest właśnie tył licznika:
https://www.evilution.co.uk/mod/450-fortwo-lcd.htm
O ile dobrze pamiętam, to wtyczka zaznaczona na zielono, ta na czerwono leci do komory silnika.