Smart jest lekki. I krótki. Kiedyś wiozłem na dachu astry kombi (powyżej 1000 kg) skrzydło drzwi wewnętrznych do mieszkania, przypięte pasami do belek bazowych, które były przykręcone do relingów. Powyżej 60 km/h pojawiała się na nim taka siła nośna, że samochód tracił sterowność. I na szczęście jednocześnie trochę zwalniał.
Myślę, że też nie zaryzykowałbym montażu na niczym innym, niż fabryczne uchwyty.
I wg mnie trumna musiałaby być raczej krótka.
Nie wiem, czy nie lepiej byłoby zamontować taką (krótką) w pionie do standardowego bagażnika bazowego, tylko koniecznie z jakimś spoilerem, czy też raczej deflektorem, by kierował powietrze nad kufer, a nie pomiędzy kufer i auto.
Myślę, że też nie zaryzykowałbym montażu na niczym innym, niż fabryczne uchwyty.
I wg mnie trumna musiałaby być raczej krótka.
Nie wiem, czy nie lepiej byłoby zamontować taką (krótką) w pionie do standardowego bagażnika bazowego, tylko koniecznie z jakimś spoilerem, czy też raczej deflektorem, by kierował powietrze nad kufer, a nie pomiędzy kufer i auto.