Ja to przerobiłem u siebie i bym mógł książkę napisać.
Pomęcz się i go zdemontuj. Zdejmij dekiel i sprawdź czy uzwojenia stojana nie są luźne na łączeniu. Sprawdź też sam regulator i po wyjęciu szczotki. Kolejna sprawa jeżeli lakier na uzwojeniach jest ciemny, na którymkolwiek uzwojeniu czy jego fragmencie i lakier w tym miejscu łatwo schodzi to daj go do przewinięcia.
Choć lepiej po wymontowaniu od razu go zawieźć do regeneracji. Przewiną, założą nowe łożyska i koło pasowe. Regulator kosztuje do 100zł. Przewinięcie, łożyska, koło pasowe 250-300zł. No ale masz z tym spokój i mniej obaw że znów polegnie po jakimś deszczu szczególnie.
Pomęcz się i go zdemontuj. Zdejmij dekiel i sprawdź czy uzwojenia stojana nie są luźne na łączeniu. Sprawdź też sam regulator i po wyjęciu szczotki. Kolejna sprawa jeżeli lakier na uzwojeniach jest ciemny, na którymkolwiek uzwojeniu czy jego fragmencie i lakier w tym miejscu łatwo schodzi to daj go do przewinięcia.
Choć lepiej po wymontowaniu od razu go zawieźć do regeneracji. Przewiną, założą nowe łożyska i koło pasowe. Regulator kosztuje do 100zł. Przewinięcie, łożyska, koło pasowe 250-300zł. No ale masz z tym spokój i mniej obaw że znów polegnie po jakimś deszczu szczególnie.
Star diagnoza trójmiasto.