(14.08.2019, 06:22)terminux napisał(a): Jeżeli nigdy tego sam nie robiłeś, to moim zdaniem, trzeba w całości zdać się na mechanika. Wyciągnięcie silnika ze smarta to nie jest trudna operacja a jeszcze jeżeli jak piszesz mechanik pracuje od 20 lat ze smartami to dla niego nie jest to żaden problem.Tak ja w calosci zdam sie na mechanika lecz chce miec dla siebie wiedze w tym temacie ewentualnie samemu mniejwiecej zrobic sobie kosztorys , ja juz sporo wladowalem w ten projekt bo poprostu mi sie podoba , a trafilem w polsce na kolege mechanika ktory 3mal to auto ponad 7 miesiecy i co chwile cos nowego sie pojawialo do wymiany koniec koncow auto dotarlo do mnie na lawecie do niemiec , okazalo sie ze reczny nie dzaiala w zeszlym tygodniu dostalem info ze turbo jest tak zniszczone ze nie nadaje sie do regeneracji a zaplacilem za regeneracje turba 1200 zl auto dalej nie moze przejsc tuv , i moj warsztat mi powiedzial ze oni nie beda robic remontu silnika musi to zrobic ktos inny i w poniedzialek robie termin do mechanika ktory jesr tez dilerem smartow i robia tez naprawy kapitalne od 20 lat tuning smartow od podstaw, a informacje mi sa potrzebne do oszacowania kosztow juz sam nie wiem co robic uparlem sie na to auto i faktycznie jest juz wszystko w nim wymienione a auto jest nietypowe model 450 700 cm F1, , cabrio 115 Ps Mala rakieta w polsce koszt takiego remontu to kwestia znalezienia dobrego mechanika i auto napewno pojezdzi bez awarii pare dobrych lat , a koszty w DE sa zupelnie inne , a dzis znalazlem model smarta dosyc nowy ktory tez mi sie podoba i mam dylemat czy naprawiac mojego tu juz czy lepiej wyslac go do polski na lawecie spowrotem tam przeprowadzic remont i sprzedac go na terenie polski takie mysli tez mi chodza po glowie .
Tylko może się okazać, że naprawa twojego silnika będzie droższa niż zakup używanego z innego auta.
Na ile jest uczciwy mechanik? Jeżeli jest ok to po rozebraniu silnika powinien zmierzyć cylindry i powiedzieć, czy wystarczy tylko wymienić pierścienie, czy trzeba szlifować cylindry albo wymieniać tuleje na nowe. Na pewno po rozebraniu trzeba szlifować głowicę, wymienić uszczelki i takie tam drobiaz
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
Wymiana Pierscieni Olejowych
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
Wymiana Pierscieni Olejowych
|
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Termostat wymiana. | Damianonee | 2 | 445 |
19.11.2023, 11:10 Ostatni post: Damianonee |
|
Wymiana silnika | Łukasz_K | 3 | 882 |
20.01.2023, 21:38 Ostatni post: raffa |
|
Wymiana uszczelki | dziadek596 | 2 | 2.537 |
30.06.2019, 08:19 Ostatni post: dziadek596 |
|
Wymiana silnika | mikmar | 4 | 4.335 |
21.11.2017, 17:18 Ostatni post: damiano.o |
|
Wymiana oleju | dominika79 | 12 | 31.501 |
23.03.2006, 03:06 Ostatni post: kmodzele |
|
wymiana oleju | 8 | 15.708 |
27.10.2005, 13:58 Ostatni post: ABUK |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości