(14.08.2019, 09:20)sewcio napisał(a):(14.08.2019, 08:52)statystyczny_polak napisał(a): Jeżeli auto kopci przy deptaniu w pedał gazu to wina leży w turbie lub pierścieniach.
Zależy jak mocno kopci i w jakim kolorze...
Nawet jak masz sprawne auto, a wdepniesz mu do maksymalnych obrotów, to nie ma bata, żeby jakaś jasna lekka mgiełka nie została za samochodem. Takie uroki turbiny, zawsze coś tam wyrzuci zalegającego...
Poza tym większość użytkowników ma popękane obudowy turbiny i nawet sobie nie zdaje z tego sprawy, a przez to silnik już zaczyna mieć problemy z mieszanką, bo sonda wkręcona w turbo nie ma prawdziwych danych, skoro ma przedmuchy...
Turbo kompl. z calym setem montazowym zostalo wczoraj zalozone nowe. Problem polega na tym ze jak jade nie ma jakiegos mocnego kopcenia , ja ma dam mocno po gazie zaloczy sie nawet blow-off i nie zakopci a przykladowo jade spokojnie i mam lekko zakret noge sciagne z gazu i ma zbyt wysoki bieg za niskie obroty i wtedy mi zakopci ze jest to widoczne , ale nie moze mi przejsc tuv czyli przegladu bo podlaczeniu spala olej a jest to w niemczech niedopuszczalne.