(14.08.2019, 20:51)LAZY. napisał(a): Olej nie musi dostawać się przez pierścienie do komory spalania.Witaj Lazy, wlasnie z tym zaworem juz staralem sie zlapac wiedze lecz ciezko cokowiek sie dowiedziec konkretnego , orientujesz sie moze jakie sa objawy uszkodzonego zaworu EGR ??? tzn przykladowo jezeli pierscien objawa jest oczywiscie przepalany olej na niskich obrotak auta podczas jazdy przy obciazeniu , a gdy EGR jest walniety jest to jakos do zdiagnozowania mniejwiecej podczas jazdy? np spadek mocy lub jakies inne zachowania ???
Są inne drogi,
Znalazlem film dotyczacy tego zaworu EGR , czy w smarcie 450 rok 2003 znajduje sie ten zawor sterowany elektronicznie czy nad podcisnienie ??? U mnie wlasnie po przejechaniu 500 m pojawia sie Check Engine , gosc na filmiku opisal dosyc czytelnie jakie sa objawy ale nic nie wspomnial na temat przepalanego oleju. A czy wiesz moze gdzie znajduje sie ten zawor EGR czy jest on blisko turbiny ??? i jaki jest w moim smarcie ele, czy podcisnieniowy ???