Tak wygląda podświetlony licznik (mam nadzieję, że oryginalny) od poliftowej 700.
Nie ma kontrolki od świateł mijania / krótkich. Nie ma kontrolki od świateł pozycyjnych. W momencie włączania świateł włącza się podświetlenie licznika.
Wg instrukcji pobranej z forum na dwóch 'pustych' miejscach z prawej strony są kontrolki: na górze ogrzewania dodatkowego, na dole: grzania świec żarowych. Czyli obie do diesla.
Niestety na tę chwilę nie jestem w stanie stwierdzić, czy mam tam tylko miejsce na kontrolkę, czy gotową kontrolkę, ale bez żarówki.
Podświetlenie zostało wymienione na niebieskie LEDy przez jednego z poprzednich właścicieli.
EDIT: kolor kontrolki jest kwestią dyskusyjną, jeśli nie ma porównania, to można się spierać, jaki ma kolor.
W normalnych warunkach (znaczy tam, gdzie występują dwie) kontrolka od świateł długich ma trzy poziome kreski (symulujące kąt padania światła), natomiast kontrolka od świateł krótkich ma trzy kreski biegnące pod kątem do dołu.
Nie ma kontrolki od świateł mijania / krótkich. Nie ma kontrolki od świateł pozycyjnych. W momencie włączania świateł włącza się podświetlenie licznika.
Wg instrukcji pobranej z forum na dwóch 'pustych' miejscach z prawej strony są kontrolki: na górze ogrzewania dodatkowego, na dole: grzania świec żarowych. Czyli obie do diesla.
Niestety na tę chwilę nie jestem w stanie stwierdzić, czy mam tam tylko miejsce na kontrolkę, czy gotową kontrolkę, ale bez żarówki.
Podświetlenie zostało wymienione na niebieskie LEDy przez jednego z poprzednich właścicieli.
EDIT: kolor kontrolki jest kwestią dyskusyjną, jeśli nie ma porównania, to można się spierać, jaki ma kolor.
W normalnych warunkach (znaczy tam, gdzie występują dwie) kontrolka od świateł długich ma trzy poziome kreski (symulujące kąt padania światła), natomiast kontrolka od świateł krótkich ma trzy kreski biegnące pod kątem do dołu.