Wracając do tematu tego panelu to po przeanalizowaniu i porównaniu obu paneli wychodzi na to, że to jest to samo tylko w innej formie. Po prostu zmienili wygląd. To, co od razu rzuciło mi się na oczy to ilość poziomów mocy wentylatora. Na zwykłych pokrętłach są cztery poziomy, a w tym nowszym jest o jeden więcej, czyli 5.
Przetestowałem tak na szybko ten panel i podłącza się go Plug&Play. Podmiana samego panelu to przy dobrych umiejętnościach manualnych jakieś 30 minut. Ja podłączyłem go na krótko do auta i działał. Nie podłączałem tylko linek, bo nie chciałem niczego urwać. Co od razu zauważyłem po podłączeniu to to, że wentylator nie działa na 5 prędkościach. Przełączenie z pozycji 3 na 4 nie powodowało wzrostu prędkości wentylatora o jeden stopień. Nadal wentylator działał w 4 stopniowej skali. Po prostu na 3 i 4 działał z tą samą prędkością. Być może jest to kwestia jeszcze samego sterownika wentylatora, a może czegoś innego. Nie wiem.
Na nadchodzący weekend powinienem mieć ten panel na dłużej do potestowania to zrobię tutorial z jego montażu jakby ktoś chciał jednak sobie swój stary panel podmienić na ten "nowszy" i przetestuję dokładniej.
Przetestowałem tak na szybko ten panel i podłącza się go Plug&Play. Podmiana samego panelu to przy dobrych umiejętnościach manualnych jakieś 30 minut. Ja podłączyłem go na krótko do auta i działał. Nie podłączałem tylko linek, bo nie chciałem niczego urwać. Co od razu zauważyłem po podłączeniu to to, że wentylator nie działa na 5 prędkościach. Przełączenie z pozycji 3 na 4 nie powodowało wzrostu prędkości wentylatora o jeden stopień. Nadal wentylator działał w 4 stopniowej skali. Po prostu na 3 i 4 działał z tą samą prędkością. Być może jest to kwestia jeszcze samego sterownika wentylatora, a może czegoś innego. Nie wiem.
Na nadchodzący weekend powinienem mieć ten panel na dłużej do potestowania to zrobię tutorial z jego montażu jakby ktoś chciał jednak sobie swój stary panel podmienić na ten "nowszy" i przetestuję dokładniej.