(27.05.2020, 12:16)BogdanHa napisał(a): Już mam - wersja City (tak przynajmniej jest w dowodzie) z 2000r. Wersja najprostsza - taki golasek. Stan na oko dobry - ma przytarcie (szpachla) od przodu na prawym przednim błotniku, opony ok. Przejechałem 60 km - udało się bez dzwona i używania lewej nogi.Super... brawo ... dales rade
Akumulator nowy, ale chyba za wysoki, bo wystaje ponad obrys podłogi - brak jakiejś klapy nad tą dziurą - jest tylko dywanik. Nie mam pojęcia czy tak ma być. Tak czy inaczej trzeba go wyjąc i poczyścić wnękę, bo widać naloty z kwasu.
Troszkę mułowaty jak się jedzie na 6 biegu i na podjeździe wiaduktowym trzeba zwolnić ze 100 do 60 km, to nie obniża biegu i przeraźliwie długo się rozpędza po dodaniu gazu - do np. 90km.
Nie wiem czy ręcznie można zredukować bieg i nie próbowałem. Nie drażni mnie lekkie opóźnienie przy zmianach biegów w górę - trzeba się po prostu dostosować. Zaskoczyła mnie tylko głośna praca silnika. Pomyśle o lepszym wytłumieniu.
Na pierwszy rzut oka podoba mi się, a teraz czas myśleć o poprawkach/korektach, itp...
Temat akumulatora... tak powinna tam być taka wkladka ze styropianu uformowana pod skosem na nogi.
Mułowaty... trzeba sprawdzić kilka rzeczy począwszy od szczelności dolotu i przewodów pod/nad ciśnienia.
Biegi możesz ręcznie zmieniać... Góra dol .. taki TipTronic.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Smart 450 cdi cabrio