Przegląd, mam na myśli sprawdzenie przez mechanika wszystkiego. Cały układ zawieszenia czy nie cieknie, czy nie jest przerdzewiały, wyrobiony. Stan tarcz i układu hamulcowego. Stan uszczelniaczy na skrzyni i silniku, no wiadomo poziom oleju, filtry, paski alternatora czy klimy. Stan alternatora- jeżeli widać uzwojenie, czasem widać korozję czy przypalenie. Czy pod dywanikami jest sucho i czy jakaś korozja się nie pokazuje. Stan przewodów i kostek w komorze silnika- czasem jakieś nieudolne naprawy można trafić itp. Stan wszelkich gumowych wężyków, przy turbinie szczególnie. Stan tłumika czy się nie rozpada na szwie. Czy osłona podwozia dobrze jest przykręcona- pękają klipsy. Stan linek hamulca ręcznego, stan poduszek silnika...
Na tym ma polegać przegląd i co się znajdzie to dopisać do listy co jest do zrobienia.
Może nie być absolutnie nic.
Lepiej raz sprawdzić niż się na trasie rozsypać.
Na tym ma polegać przegląd i co się znajdzie to dopisać do listy co jest do zrobienia.
Może nie być absolutnie nic.
Lepiej raz sprawdzić niż się na trasie rozsypać.
Star diagnoza trójmiasto.