Piszesz w temacie o 451, ze stopki i awatara wynika, że masz 450. Poza tym tytuł mówi wyraźnie o wodzie we wnęce akumulatora, Ty zaś twierdzisz, że akurat tam masz sucho.
Podejrzewam, że u Ciebie nie jest to problem klimatyzacji, tylko standardowy występujący w 450 coupé: woda wlewa się do wnętrza najczęściej przez nieszczelne tylne, trójkątne szybki. Jest na ten temat też kilka wątków.
Ja sam mam cabrio, więc nie mam tych szybek, ale coś mi się telepie po głowie z zasłyszanych rozmów, że oryginalnie jest tam uszczelka gąbkowa, która ma służyć przy okazji za klapy wypychające powietrze z wnętrza przy zamykaniu drzwi (które są w każdym innym samochodzie, nawet u mnie w cabrio). Wiem, że część ludzi wkleja te szybki na normalny klej do szyb tak, jak wkleja się przednią szybę.
Zanim rozbierzesz pół przodu sprawdź, czy nie leje Ci się przez te szybki - wąż, myjka, ewentualnie nawet konewka powinny wystarczyć.
Podejrzewam, że u Ciebie nie jest to problem klimatyzacji, tylko standardowy występujący w 450 coupé: woda wlewa się do wnętrza najczęściej przez nieszczelne tylne, trójkątne szybki. Jest na ten temat też kilka wątków.
Ja sam mam cabrio, więc nie mam tych szybek, ale coś mi się telepie po głowie z zasłyszanych rozmów, że oryginalnie jest tam uszczelka gąbkowa, która ma służyć przy okazji za klapy wypychające powietrze z wnętrza przy zamykaniu drzwi (które są w każdym innym samochodzie, nawet u mnie w cabrio). Wiem, że część ludzi wkleja te szybki na normalny klej do szyb tak, jak wkleja się przednią szybę.
Zanim rozbierzesz pół przodu sprawdź, czy nie leje Ci się przez te szybki - wąż, myjka, ewentualnie nawet konewka powinny wystarczyć.