Nie dam sobie ręki uciąć bo rozkręcałem ten pedał już jakiś czas temu a mam w toku wiele projektów zarówno hobbystycznych jak i komercyjnych i faktycznie mogłem coś pomylić ale jestem niemal pewien że tam były kontaktrony. Może starsze roczniki mają inną budowę niż polifty. Pamiętam gdyż kontaktrony wydawały mi się tam kiepskim rozwiązaniem. Z ciekawości zerknę ponownie jak będę miał chwilkę.
Nie dokonywałem jeszcze poważniejszych pomiarów ale po wstępnych oględzinach obstawiał bym że pedał niestety nie przekazuje danych analogowych.
Raczej wszystko idzie cyfrowo i to obstawiał bym nawet że są to dwa niezależne obwody które są porównywane przez komputer silnika czy aby na pewno dane są zgodne. jeśli magistrala jest cyfrowa to jej przepięcie w momencie gdy nic nie jest przesyłane nie sprawi kłopotów. Jeśli jest analogowa to będzie jeszcze łatwiej bo dodawanie czy odejmowanie napięcia można zrobić na wzmacniaczu operacyjnym w układzie sumatora napięć.
Nie dokonywałem jeszcze poważniejszych pomiarów ale po wstępnych oględzinach obstawiał bym że pedał niestety nie przekazuje danych analogowych.
Raczej wszystko idzie cyfrowo i to obstawiał bym nawet że są to dwa niezależne obwody które są porównywane przez komputer silnika czy aby na pewno dane są zgodne. jeśli magistrala jest cyfrowa to jej przepięcie w momencie gdy nic nie jest przesyłane nie sprawi kłopotów. Jeśli jest analogowa to będzie jeszcze łatwiej bo dodawanie czy odejmowanie napięcia można zrobić na wzmacniaczu operacyjnym w układzie sumatora napięć.