Wymieniałem w 2017, kosztowało razem z wymianą ok. 350 zł.
Objawy, chyba był ukryty tryb awaryjny (bez świecenia kontrolki check engine), obroty silnika do 3 tys., mulenie przy przyspieszaniu
Spotkało mnie to w Pirenejach w drodze na Smarttimes w Salou. Zanim auto dojechało do domu i zostało naprawione, pokonało tak ponad 3,5 tys. km z prędkością do 100-110km/h (przez Włochy, Chorwację i do Polski), a jak były górki to ledwo 60-70km/h.
Star Diagnose nie potrafiła tego zidentyfikować, podała tylko nr błędu, a na jego podstawie wujek google podpowiedział, że to ten czujnik/regulator/wyłącznik.
Objawy, chyba był ukryty tryb awaryjny (bez świecenia kontrolki check engine), obroty silnika do 3 tys., mulenie przy przyspieszaniu
Spotkało mnie to w Pirenejach w drodze na Smarttimes w Salou. Zanim auto dojechało do domu i zostało naprawione, pokonało tak ponad 3,5 tys. km z prędkością do 100-110km/h (przez Włochy, Chorwację i do Polski), a jak były górki to ledwo 60-70km/h.
Star Diagnose nie potrafiła tego zidentyfikować, podała tylko nr błędu, a na jego podstawie wujek google podpowiedział, że to ten czujnik/regulator/wyłącznik.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!